Boek ons

Nieuw boek: Omdenken in communicatie

23-08-2016

We hebben een nieuw boekje! Omdenken in communicatie is het zusje van de bestseller Omdenken, waarvan meer dan 300.000 exemplaren zijn verkocht. Dit prikkelende boekje vol grappige en ontregelende illustraties laat zien hoe je de techniek van het omdenken kunt inzetten in allerlei situaties: op het werk, binnen de familie, met kinderen en in liefdesrelaties.

Volledig herzien

Omdenken in communicatie is een volledig herziene editie van Omdenken in relaties. Nieuwe verhalen, nieuwe tekst, nieuwe plaatjes. En allemaal beter natuurlijk, je herkent het boekje niet meer terug. Het gaat uiteraard nog wel steeds over omdenken, vastdenken, contrasteren, patronen, accepteren, erkennen, spiegelen, rolverwisselen, respecteren, ontregelen en ja-zeggen.

Winnen? - Helaas is deze actie inmiddels afgelopen!

Voor slechts 4,99 is Omdenken in communicatie van jou! Het boekje is te bestellen in onze webwinkel. Maar we zijn de beroerdste niet, dus vieren we het graag door 10 exemplaren van ons nieuwe boekje weg te geven. En hoe kan dat beter dan met een ouderwetse slagzin? Maak onderstaande zin zo grappig, gek, mooi of ontroerend mogelijk af. De winnaars krijgen van ons een door Berthold gesigneerd exemplaar van Omdenken in communicatie thuis gestuurd.

Omdenken in communicatie is ... omdat ...

Je kunt jouw slagzin hieronder in een reactie plaatsen of naar ons mailen. Over de uitslag valt altijd te corresponderen, gezellig juist. Maar het zal weinig invloed hebben op onze beslissing. Succes!

Deze actie is inmiddels afgelopen. De winnende slagzinnen vind je hier.

171 reacties
Omdenken bij jouw organisatie?
Dat kan!
Bekijk de mogelijkheden
Nelleke Poorthuis
23-08-2016

Eigen omdenkverhaal? Denk mee! We zijn altijd op zoek naar mooie staaltjes omdenkerij.

Reageren onder dit verhaal kan helaas niet meer, maar we horen graag wat je wilt vertellen via contact@omdenken.nl.
C
Catharina Copal
25-08-2016
OMdenken in communicatie is OMdat denken in communicatie om te denken is.
F
FJ
25-08-2016
Omdenken in communicatie is niet te veel nadenken omdat als ik het boekje niet win hem gewoon koop
M
Marijke
25-08-2016
Omdenken in communicatie is vaker je mond houden omdat dan de mooiste woorden in de zinnen hoorbaar worden
S
Sandra
25-08-2016
Omdenken in communicatie is omdat, het heel erg moeilijk is om "gewoon" te kunnen communiceren.
A
Anouk Nijmeijer
25-08-2016
Omdenken in communicatie is om je communicatie denken omdat je het leven leuker wilt maken.
J
Judith klappers
25-08-2016
Omdenken in communicatie is tijdens het gesprek even wachten in stilte omdat de mooiste antwoorden tussen de zinnen liggen
A
Anita Seinhorst
25-08-2016
Omdenken in communicatie is andere woorden c.q. betere lichaamstaal gebruiken, omdat dan de essentie wellicht duidelijker is.
Y
Yvonne Zwart
25-08-2016
Omdenken in communicatie klinkt als een 'must have' juist omdat ik het vermoeden heb van oude wijn in een nieuw vat!
J
Janny
25-08-2016
Omdenken in communicatie is praten in jezelf!
J
Janny
25-08-2016
Omdenken in communitie is praten in jezelf!