Boek ons

Nieuw boek: Omdenken in communicatie

23-08-2016

We hebben een nieuw boekje! Omdenken in communicatie is het zusje van de bestseller Omdenken, waarvan meer dan 300.000 exemplaren zijn verkocht. Dit prikkelende boekje vol grappige en ontregelende illustraties laat zien hoe je de techniek van het omdenken kunt inzetten in allerlei situaties: op het werk, binnen de familie, met kinderen en in liefdesrelaties.

Volledig herzien

Omdenken in communicatie is een volledig herziene editie van Omdenken in relaties. Nieuwe verhalen, nieuwe tekst, nieuwe plaatjes. En allemaal beter natuurlijk, je herkent het boekje niet meer terug. Het gaat uiteraard nog wel steeds over omdenken, vastdenken, contrasteren, patronen, accepteren, erkennen, spiegelen, rolverwisselen, respecteren, ontregelen en ja-zeggen.

Winnen? - Helaas is deze actie inmiddels afgelopen!

Voor slechts 4,99 is Omdenken in communicatie van jou! Het boekje is te bestellen in onze webwinkel. Maar we zijn de beroerdste niet, dus vieren we het graag door 10 exemplaren van ons nieuwe boekje weg te geven. En hoe kan dat beter dan met een ouderwetse slagzin? Maak onderstaande zin zo grappig, gek, mooi of ontroerend mogelijk af. De winnaars krijgen van ons een door Berthold gesigneerd exemplaar van Omdenken in communicatie thuis gestuurd.

Omdenken in communicatie is ... omdat ...

Je kunt jouw slagzin hieronder in een reactie plaatsen of naar ons mailen. Over de uitslag valt altijd te corresponderen, gezellig juist. Maar het zal weinig invloed hebben op onze beslissing. Succes!

Deze actie is inmiddels afgelopen. De winnende slagzinnen vind je hier.

171 reacties
Omdenken bij jouw organisatie?
Dat kan!
Bekijk de mogelijkheden
Nelleke Poorthuis
23-08-2016

Eigen omdenkverhaal? Denk mee! We zijn altijd op zoek naar mooie staaltjes omdenkerij.

Reageren onder dit verhaal kan helaas niet meer, maar we horen graag wat je wilt vertellen via contact@omdenken.nl.
H
Hans
25-08-2016
Omdenken in communicatie is interessant, omdat ik als blanke mens in Afrika woon.
L
Lucas Keijning
25-08-2016
Omdenken in communicatie is gemeen omdat het ook schappelijk is.
c
corrien
25-08-2016
Omdenken in communicatie is voor mij zeker een uitdaging, omdat ik mijn baas niet kan veranderen in communicatie. En ik zelf wel;)
M
Maud Versteege
25-08-2016
Omdenken in communicatie is fun, gewoon omdat het kan!
H
Herman Jansen
25-08-2016
Omdenken in communicatie is een uniek aandenken omdat bedenken, overdenken en nadenken altijd nog kan
F
Frans Bruijn
25-08-2016
Omdenken in communicatie is doen wat je niet had willen doen omdat je dan jezelf verbaast
A
Annemie Dekkers
25-08-2016
Omdenken in communicatie Is zwijgen met woorden omdat praten met stilte ook kan...
E
E. van den Haak
25-08-2016
Is vooral om het communiceren leuker en boeiender te maken omdat je de hersenen moet laten kraken en je zo kostelijk kan vermaken
C
Catharina Copal
25-08-2016
Omdenken in communicatie is omdat het om te denken is om om te denken.
C
Catharina Copal
25-08-2016
Omdenken in communicatie is omdat het om te denken is.