Boek ons

Berthold geeft antwoord: veeleisende klanten

17-03-2015

Een heel specifieke vraag over bange bezoekers van een camping. Maar het antwoord van Berthold is natuurlijk ook van toepassing op andere veeleisende klanten en situaties waarin mensen je hele hand pakken als je ze slechts een vinger geeft. Berthold benadert het probleem vanuit de strategie van het accepteren.

Een tijdje terug hebben we een aantal filmpjes gedeeld waarin Berthold antwoord gaf op veelgestelde vragen over omdenken. Jullie bleken nog veel meer vragen te hebben, dus organiseerden wij op 20 november 2014 in het Spoorwegmuseum een sessie waarbij jullie vragen konden stellen. Deze vragen en de antwoorden hebben we uiteraard opgenomen en delen we hier met jullie. Vanaf nu zal er iedere dinsdag een filmpje op onze website verschijnen. Veel kijkplezier!

Alle filmpjes die tot nu toe in deze serie zijn verschenen vind je hier.

0 reacties
Omdenken bij jouw organisatie?
Dat kan!
Bekijk de mogelijkheden
17-03-2015

Eigen omdenkverhaal? Denk mee! We zijn altijd op zoek naar mooie staaltjes omdenkerij.

Reageren onder dit verhaal kan helaas niet meer, maar we horen graag wat je wilt vertellen via contact@omdenken.nl.