Boek ons

Politiebureau of hotel?

31-01-2019

Ben je ook wel eens bij een hotel geweest waar je niet helemaal tevreden over was? Dan heb je vast wel eens een recensie achtergelaten. Maar een recensie achterlaten bij een politiebureau waar je net om 5 uur ’s ochtends buiten bent gezet na het uitslapen van je roes, dat hadden wij nog niet bedacht!

Reviews

Politiebureau Arnhem-Noord op de Beekstraat is bestookt met reviews op Google waarin ‘bezoekers’ even duidelijk hebben gemaakt wat zij vonden van dit 'hotel'. Zo schrijft een bezoeker: ''Uitstekende service voor een eerlijke prijs (…) Klein minpuntje: raam ging niet open, verschillende keren geprobeerd om het open te breken maar niet gelukt. Nadat we gingen klagen mochten we wel gratis een nachtje langer blijven''. En wordt er door een andere bezoeker geschreven: ''Moeilijke escaperoom, kreeg totaal geen hints''. Anderen hebben een aantal foto’s toegevoegd van de buitenkant van het ‘verblijf’ om een sfeerimpressie te geven.

Hilarische reactie

Aangezien de meeste recensies ondertussen best negatief waren, kon Politiebureau Arnhem-Noord natuurlijk niet achterblijven en reageerde met een hilarisch bericht op de Facebookpost van Dumpert. ''Wij, het management van Hotel Beekstraat in Arnhem, willen graag met een officiële verklaring komen naar aanleiding van de slechte reviews die onlangs op onze tijdlijn zijn geplaatst. Wij herkennen ons niet in dit beeld''. Waarna zij meerdere argumenten geven waarom zij juist wél een goede service verlenen. Zo schrijft het management verder: ''Wij kunnen met trots terugkijken op een zeer constante kwaliteit als het gaat om ons in rvs uitgevoerde sanitair en betonnen meubels (…) Tenslotte bieden we steeds meer activiteiten aan zoals gratis op de foto en het woordspel 'zwijgplicht' dat we samen met de advocaten van onze klanten hebben bedacht (…) Al met al kunnen we spreken van een unieke service''.

Sterren

De recensies knalden er niet alleen op Google uit, ook Facebook werd gebruikt om te vertellen of ‘Hotel Beekstraat’ in Arnhem wel of geen goed hotel zou zijn. Op Facebook wordt een gemiddelde van 3,2 sterren gegeven, op Google zijn dit er maar 2,5. Als wij het management moeten geloven, is er niks mis met de service van ‘Hotel Beekstraat’ en houden wij dit hotel in elk geval in ons achterhoofd, wie weet!

Bron: de Gelderlander

0 reacties
Omdenken bij jouw organisatie?
Dat kan!
Bekijk de mogelijkheden
Kaya Kock
31-01-2019

Eigen omdenkverhaal? Denk mee! We zijn altijd op zoek naar mooie staaltjes omdenkerij.

Soms help je iemand het best door te stoppen met helpen.