Boek ons

Nieuw boek: Omdenken in communicatie

23-08-2016

We hebben een nieuw boekje! Omdenken in communicatie is het zusje van de bestseller Omdenken, waarvan meer dan 300.000 exemplaren zijn verkocht. Dit prikkelende boekje vol grappige en ontregelende illustraties laat zien hoe je de techniek van het omdenken kunt inzetten in allerlei situaties: op het werk, binnen de familie, met kinderen en in liefdesrelaties.

Volledig herzien

Omdenken in communicatie is een volledig herziene editie van Omdenken in relaties. Nieuwe verhalen, nieuwe tekst, nieuwe plaatjes. En allemaal beter natuurlijk, je herkent het boekje niet meer terug. Het gaat uiteraard nog wel steeds over omdenken, vastdenken, contrasteren, patronen, accepteren, erkennen, spiegelen, rolverwisselen, respecteren, ontregelen en ja-zeggen.

Winnen? - Helaas is deze actie inmiddels afgelopen!

Voor slechts 4,99 is Omdenken in communicatie van jou! Het boekje is te bestellen in onze webwinkel. Maar we zijn de beroerdste niet, dus vieren we het graag door 10 exemplaren van ons nieuwe boekje weg te geven. En hoe kan dat beter dan met een ouderwetse slagzin? Maak onderstaande zin zo grappig, gek, mooi of ontroerend mogelijk af. De winnaars krijgen van ons een door Berthold gesigneerd exemplaar van Omdenken in communicatie thuis gestuurd.

Omdenken in communicatie is ... omdat ...

Je kunt jouw slagzin hieronder in een reactie plaatsen of naar ons mailen. Over de uitslag valt altijd te corresponderen, gezellig juist. Maar het zal weinig invloed hebben op onze beslissing. Succes!

Deze actie is inmiddels afgelopen. De winnende slagzinnen vind je hier.

171 reacties
Omdenken bij jouw organisatie?
Dat kan!
Bekijk de mogelijkheden
Nelleke Poorthuis
23-08-2016

Eigen omdenkverhaal? Denk mee! We zijn altijd op zoek naar mooie staaltjes omdenkerij.

Reageren onder dit verhaal kan helaas niet meer, maar we horen graag wat je wilt vertellen via contact@omdenken.nl.
L
Lidy groot-benning
25-08-2016
Omdenken in communicatie is noodzakelijk omdat het anders stil wordt.
Y
Yvonne de Boer
25-08-2016
Omdenken in communicatie is een titel die de lading niet dekt, omdat ze een vanzelfsprekendheid in zich draagt.
N
Nic
25-08-2016
Omdenken is om dat denken!
P
Patricia
25-08-2016
Omdenken in communicatie is de woorden tellen die je ontvangt, omdat je er dan niet te veel teruggeeft
De eerste zin die bij mij boven kwam bevatte geen omdat (omdat zette mij vast en dan is het vastdenken en dat is nou juist geen omdenken,,,,,,,,,ben dus ook niet tevreden over bovenstaande zin); De eerste zin die dus bij mij bovenkwam laat ik dan ook maar ff achter; Omdenken in communicatie is aardappels afgieten voordat je ze kookt (hier kan ik wel tevreden mee zijn:-) )
R
Remco
25-08-2016
Omdenken in communicatie is een leuk boekje om te kopen omdat ik suck in slagzinnen afmaken
A
Annet
25-08-2016
Omdenken in communicatie is leuk omdat het je vrolijker maakt !
C
Carola
25-08-2016
Omdenken in communicatie is spelen omdat je stilstaat bij elkaar en daardoor vooruitkomt
C
Carola
25-08-2016
Omdenken in communicatie is spelen omdat je stilstaat bij elkaar en daardoor vooruitkomt. :-)
J
Jan Kok
25-08-2016
Omdenken in communicatie is geen kattenpis omdat het zo veelzeggend is ...
T
Tom Pelzer
25-08-2016
Omdenken in communicatie is 4 omdat communicatie twaalf is, twaalf is zes, zes is drie en drue is 4