Boek ons

Nieuw boek: Omdenken in communicatie

23-08-2016

We hebben een nieuw boekje! Omdenken in communicatie is het zusje van de bestseller Omdenken, waarvan meer dan 300.000 exemplaren zijn verkocht. Dit prikkelende boekje vol grappige en ontregelende illustraties laat zien hoe je de techniek van het omdenken kunt inzetten in allerlei situaties: op het werk, binnen de familie, met kinderen en in liefdesrelaties.

Volledig herzien

Omdenken in communicatie is een volledig herziene editie van Omdenken in relaties. Nieuwe verhalen, nieuwe tekst, nieuwe plaatjes. En allemaal beter natuurlijk, je herkent het boekje niet meer terug. Het gaat uiteraard nog wel steeds over omdenken, vastdenken, contrasteren, patronen, accepteren, erkennen, spiegelen, rolverwisselen, respecteren, ontregelen en ja-zeggen.

Winnen? - Helaas is deze actie inmiddels afgelopen!

Voor slechts 4,99 is Omdenken in communicatie van jou! Het boekje is te bestellen in onze webwinkel. Maar we zijn de beroerdste niet, dus vieren we het graag door 10 exemplaren van ons nieuwe boekje weg te geven. En hoe kan dat beter dan met een ouderwetse slagzin? Maak onderstaande zin zo grappig, gek, mooi of ontroerend mogelijk af. De winnaars krijgen van ons een door Berthold gesigneerd exemplaar van Omdenken in communicatie thuis gestuurd.

Omdenken in communicatie is ... omdat ...

Je kunt jouw slagzin hieronder in een reactie plaatsen of naar ons mailen. Over de uitslag valt altijd te corresponderen, gezellig juist. Maar het zal weinig invloed hebben op onze beslissing. Succes!

Deze actie is inmiddels afgelopen. De winnende slagzinnen vind je hier.

171 reacties
Omdenken bij jouw organisatie?
Dat kan!
Bekijk de mogelijkheden
Nelleke Poorthuis
23-08-2016

Eigen omdenkverhaal? Denk mee! We zijn altijd op zoek naar mooie staaltjes omdenkerij.

Reageren onder dit verhaal kan helaas niet meer, maar we horen graag wat je wilt vertellen via contact@omdenken.nl.
M
Martine
25-08-2016
Omdenken in communicatie is het rechtbreien van krom-municatie!
M
Martijn Voogt
25-08-2016
Omdenken in communicatie omdat een luisterend oor meer zegt dan 1000 woorden!
K
Katrien Laane
25-08-2016
Omdenken in communicatie is een bestseller omdat Berthold helaas alleen maar bestsellers kan schrijven....
R
Ron Wolters
25-08-2016
Omdenken in communicatie is neknedmo omdat je het soms lepmis moet houden
J
Jan Graulus
25-08-2016
Omdenken in communicatie is overroepen, overzien en overhoren
F
Freek Wiedijk
25-08-2016
Omdenken in communicatie is goed luisteren naar de stilte omdat die het meest zegt
E
Edith owel
25-08-2016
Omdenken in communicatie is een spannende cirkelredenering in uitvoering, omdat men meestal in communicatie een dialoog voor ogen heeft.
R
Robin Schattefor
25-08-2016
Nekned Mo,

Omdenken in communicatie is als lateraal denken: je begint bij t eind en redeneert naar t begin!
K
Kees van der Ent
25-08-2016
omdenken in communicatie is luisteren omdat dat meer zegt
W
Wilma
25-08-2016
Omdenken in communicatie kan verrassend werken omdat er van alledaagsheid wordt afgeweken en originaliteit vrij spel krijgt.