Boek ons

Nieuw boek: Omdenken in communicatie

23-08-2016

We hebben een nieuw boekje! Omdenken in communicatie is het zusje van de bestseller Omdenken, waarvan meer dan 300.000 exemplaren zijn verkocht. Dit prikkelende boekje vol grappige en ontregelende illustraties laat zien hoe je de techniek van het omdenken kunt inzetten in allerlei situaties: op het werk, binnen de familie, met kinderen en in liefdesrelaties.

Volledig herzien

Omdenken in communicatie is een volledig herziene editie van Omdenken in relaties. Nieuwe verhalen, nieuwe tekst, nieuwe plaatjes. En allemaal beter natuurlijk, je herkent het boekje niet meer terug. Het gaat uiteraard nog wel steeds over omdenken, vastdenken, contrasteren, patronen, accepteren, erkennen, spiegelen, rolverwisselen, respecteren, ontregelen en ja-zeggen.

Winnen? - Helaas is deze actie inmiddels afgelopen!

Voor slechts 4,99 is Omdenken in communicatie van jou! Het boekje is te bestellen in onze webwinkel. Maar we zijn de beroerdste niet, dus vieren we het graag door 10 exemplaren van ons nieuwe boekje weg te geven. En hoe kan dat beter dan met een ouderwetse slagzin? Maak onderstaande zin zo grappig, gek, mooi of ontroerend mogelijk af. De winnaars krijgen van ons een door Berthold gesigneerd exemplaar van Omdenken in communicatie thuis gestuurd.

Omdenken in communicatie is ... omdat ...

Je kunt jouw slagzin hieronder in een reactie plaatsen of naar ons mailen. Over de uitslag valt altijd te corresponderen, gezellig juist. Maar het zal weinig invloed hebben op onze beslissing. Succes!

Deze actie is inmiddels afgelopen. De winnende slagzinnen vind je hier.

171 reacties
Omdenken bij jouw organisatie?
Dat kan!
Bekijk de mogelijkheden
Nelleke Poorthuis
23-08-2016

Eigen omdenkverhaal? Denk mee! We zijn altijd op zoek naar mooie staaltjes omdenkerij.

Reageren onder dit verhaal kan helaas niet meer, maar we horen graag wat je wilt vertellen via contact@omdenken.nl.
D
Debbie
26-08-2016
Omdenken in communicatie is een boekje dat misschien mijn redding wordt in bange communicatie-dagen, omdat ik zelfs al bij het opstellen van een slagzin aangevallen wordt door interne ja-maars en je doet-het-niet-goeds !
D
Debbie
26-08-2016
En 'wordt is zonder -t- ! En nu zegt het stemmetje in mijn hoofd triomfanteijk: "zie je nou wel, sukkel, ik zei toch al dat je het niet goed deed"....
D
Debbie
26-08-2016
En 'wordt is zonder -t- ! En nu zegt het stemmetje in mijn hoofd triomfanteijk: "zie je nou wel, sukkel, ik zei toch al dat je het niet goed deed"....
j
jannie uiterwijk
26-08-2016
Omdenken in communicatie is willen zien dat niet alles zwart/wit is er zijn zoveel kleuren in een regenboog
A
Anoniem
26-08-2016
Omdenken in communicatie is alles niet zwart/wit willen zien er zitten zoveel tinten in een regenboog
D
Dorien
26-08-2016
Omdenken in communicatie is het écht luisteren naar de ander, omdat de wereld dit soms mist
R
René
26-08-2016
Omdenken in communicatie, omdat je anders begrepen wordt.
r
rvisscher
26-08-2016
...helemaal niet handig omdat, de ruis altijd blijft.
M
Monique Kraaijenbrink
25-08-2016
Omdenkenen in communicatie is eerst heel goed luisteren omdat je dan pas weet wat de vraag is.
F
Frits
25-08-2016
Omdenken in communicatie is een tijdje zonder mobiel en I-pad leven, omdat je zo weer eens in gesprek komt met elkaar.
I
Isabel Nijveldt
25-08-2016
Omdenken in communicatie is praten op zijn kop, omdat communicatie altijd anders is je eigen labeltje erop!
A
Antoine van Blokland
25-08-2016
Omdenken in communicatie is als je tweede natuur omdat je er vanaf dat moment niet meer om hoeft te denken.