Bij Omdenken zijn we op zoek naar een proactief regelwonder met oog voor klanten, detail en commercie, en met gevoel voor humor. Voor 32 uur per week, op ons kantoor in Utrecht en per direct.
Klinkt leuk? Lees vooral verder. Want dit is wat de functie allemaal behelst:
Als medewerker klantcontact & boekingen bij Omdenken ben je - samen met je 2 collega’s -
verantwoordelijk voor het te woord staan van zakelijke klanten die een programma van Omdenken
willen boeken voor hun organisatie. Je hebt een belangrijke functie: de zakelijke programma’s
(shows, trainingen, workshops, lezingen) vormen de motor van het bedrijf.
Dat betekent dat jij o.a. de persoon bent die de klant te woord staat (telefonisch en per e-mail), informatie vertrekt over de programma’s en zo nodig adviseert welk programma het beste past bij de vraag van de klant. Daarnaast verstrek je informatie over de werkwijze van Omdenken, en de (technische) vereisten die komen kijken bij het boeken van een programma.
De door de klant geplaatste optie verwerk je en je maakt het contract voor de klant, je zorgt dat de factuur voor de betreffende opdracht klaarstaat voor de boekhouding en zorgt dat alles tot in detail verwerkt wordt in ons boekingssysteem.
Daarnaast heb je regelmatig contact met onze trainers, acteurs en technici die voor Omdenken op pad gaan om de programma’s in het land bij de klanten uitvoeren. Zij worden ingepland op de opdrachten en ook dat wordt nauwkeurig gecommuniceerd en vastgelegd in het boekingssysteem. Samen met het team plan je de opdrachten in het land en maken jullie de soms lastige logistieke puzzel rond.
Nog even in een notendop wat je bij ons gaat doen;
Telefoon en e-mails beantwoorden van klanten, trainers acteurs en technici
Informatie verstekken, klanten adviseren en voorlichting geven over de verschillende programma’s van Omdenken
Checken en controleren van locaties waar de klant een programma heeft geboekt op de (technische) eisen en overleg daarover met de technici
Alle bovenstaande werkzaamheden in het boekingssysteem tot in elk detail bijhouden en updaten
Verbeteren van en meedenken over (nieuwe) werkprocessen
Oké, dat is wat je allemaal doet. Maar wie jij bent is natuurlijk minstens net zo belangrijk.
We zoeken iemand die energie krijgt van dingen tot in de puntjes regelen. Een sociale, communicatieve en administratieve duizendpoot die goed gedijt in de informele en tegelijkertijd professionele sfeer van een familiebedrijf, waarin snel wordt geschakeld. Je begrijpt de dynamiek van een creatieve en commerciële organisatie, voelt je daar prettig bij. Je kunt daarnaast onderscheid maken tussen wat belangrijk is, wat urgent is, en wat best eventjes kan wachten. Kortom: je kunt goed plannen en prioriteiten stellen.
Je kunt je zowel mondeling als schriftelijk goed uitdrukken, en kunt afstemmen op elke klant die je aan de telefoon hebt. Je bent in staat te luisteren naar de (achterliggende) wensen van de klant en een daarbij passend advies te geven. Je schroomt niet om de telefoon te pakken; sterker nog: je vindt het leuk om te bellen en allerlei soorten mensen te spreken.
Je vindt het leuk om samen te werken in een team, je werk aan je collega’s over te dragen en/of bijspringen als een collega het even te druk heeft doe je waar nodig. Je bent niet te beroerd om de handen uit de mouwen te steken als een collega van een andere afdeling hulp nodig heeft, zoals de lunch klaarzetten, het inpakken van scheurkalenders voor de webwinkel, of het naar binnen dragen van dozen boeken als die geleverd worden.
We zijn nieuwsgierig wat jij allemaal meebrengt! Je herkent jezelf in elk geval in het volgende:
Minimaal MBO+ werk- en denkniveau
Een aantal jaar werkervaring
Goede mondelinge en schriftelijke vaardigheden
Organisatorisch en communicatief sterk
Ervaring met administratief precies werk
Ervaring in een creatieve, dynamische en commerciële werkomgeving
Woonachtig in de stad Utrecht of de bereidheid om je hier te vestigen
Klinkt dit je allemaal als muziek in de oren? Reageer dan op deze functie door een motivatie en CV te mailen naar Annemargreet Dwarshuis via annemargreet@omdenken.nl.
Met vragen kun je ook bij Annemargreet terecht, ook telefonisch via 06-51165375.
Reageren kan tot uiterlijk donderdag 16 februari 2023.
Gesprekken vinden plaats in de week van 20 tot 24 februari 2023.