Omdenken bij jouw organisatie? Dat kan!

Boek ons

Etaleren

08-09-2016

Het klinkt een beetje vreemd, maar het werkt wel: het etaleren van slechte recensies. Deze restauranteigenaar adverteert met het feit dat hij blijkbaar de slechtste gehaktbal ooit serveert. En wij hebben op de cover van ons boekje Omdenken de allerslechtste Bol.com recensies gezet. Onze favoriet: "Ik voelde me eerlijk gezegd een beetje opgelicht. Had het boekje in één toiletsessie uit en het staat vol met clichés die de plaatselijke slager ook op had kunnen schrijven, wat hij gelukkig niet deed."

Marlieke Silvertand-Rijniers mailde ons deze foto:

Afgelopen zomer was ik met mijn gezin op rondreis in de Verenigde Staten en in Salem zagen we dit bord staan voor een restaurant. Ondanks dat je op inhoud nooit zou kiezen voor een dergelijke plek om te dineren, maakt de tekst dusdanig nieuwsgierig dat je even naar binnen gaat kijken en op deze manier toch gaat kiezen voor deze plek.

Ondanks de negatieve tekst, dus wel hele goede reclame.

08-09-2016
Omdenken bij jouw organisatie?
Dat kan!
Bekijk de mogelijkheden