Omdenken bij jouw organisatie? Dat kan!

Boek ons

Doe mij maar... euh...

28-06-2016

Je staat al een tijdje in de rij voor een ijsje, maar als je daadwerkelijk aan de beurt bent en je moet kiezen welke smaken er op je hoortje mogen, weet je eigenlijk niet. "Doe mij maar... euh...", is een veelgehoorde zin in menig ijssalon. Rob Kok van IJspaleis Driehuis maakt daar dankbaar gebruik van. Hij introduceerde de euh-smaak.

Twijfelende klanten

Het begon eigenlijk als grapje. Er zeiden zo veel mensen 'euh' dat Rob riep dat hij een euh-smaak zou moeten maken om meer ijs te verkopen. Helemaal geen gek idee, dus dit jaar staat er speciaal voor de twijfelaars ook een bak euh-ijs in de vitrine. De smaak is een verrassing, want die wisselt iedere dag.

Kijk uit wat je zegt

Rob en IJspaleis Driehuis kregen de afgelopen dagen ontzettend veel media-aandacht met dit goede idee. Dus ook op onze website kon dit verhaal niet ontbreken. De klanten van de ijssalon zijn er inmiddels aan gewend en waarschuwen elkaar om vooral geen 'euh' te zeggen. Want zoals ijsboer Rob zelf zegt: "Kijk uit wat je zegt... want hij zit er zo op!"

https://youtu.be/OEYbcH6t0lU

Dit omdenkverhaal werd ons door heel veel mensen getipt. Dank jullie wel!

Bron: De Stentor

Bron foto: Facebookpagina IJspaleis Driehuis

Nelleke Poorthuis
28-06-2016
Omdenken bij jouw organisatie?
Dat kan!
Bekijk de mogelijkheden